مساجد جایگاه محوری در مبارزات انقلابی مردم ایران داشته است

خسروانی پور ، گفت: مساجد رکن اصلی انقلاب بودند و در تداوم این نهضت نقش مهم و برجسته ای دارند.

حمید خسروانی پور رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کمیته مساجد از کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر است چرا که از صدر اسلام و در پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد همواره نقش محوری داشته‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: مساجد، مهم ترین نهاد سیاسی و اجتماعی جوامع اسلامی در طول قرون متمادی بوده و نقشی محوری و بی بدیل در ادارۀ جامعه و تحولات آن ایفا کرده است.

 

رئیس اوقاف و امورخیریه اسلام آباد غرب افزود: ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه‌های نظام اسلامی است

 

خسروانی پور با اشاره  به برنامه های تدارک دیده برای دهه فجر در شهرستان، تصریح کرد:  برای دهه فجر بیش از۲۵برنامه در سطح مساجد شهرستان در نظر گرفته ایم که این برنامه ها با محوریت مساجد است .

 

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب ، تجلیل از پیشکسوتان مساجد ، پخش آهنگ های انقلابی از مساجد ، برگزاری محافل انس با قرآن ، برگزاری نمایشگاه کتاب در مسجد جامع ، برگزاری نمایشگاه روزشمار انقلاب در مسجد جامع و تزئین و فضا سازی مساجد از جمله برنامه های کمیته مساجد است.

 

 

کد خبر 1022964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha