۳۵۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در شهرستان بشرویه اجرا می شود

حسنی با بیان اینکه ۳۵۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در شهرستان بشرویه اجرا می شود، گفت: طی این دهه در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی و ۴ سری جهیزیه در بشرویه توزیع خواهد شد.

«مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان بشرویه برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه 350 عنوان برنامه در بشرویه طی دهه فجر اجرا می شود، گفت: برگزاری جلساتی در زمینه آموزش خانواده پایدار، نشست های بصیرتی و تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی و میقات الصالحین طی این دهه در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم طی دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام گروه جهادی تخصصی دامپزشکی به روستای نگینان و یک گروه جهادی فنی و حرفه ای به یکی از روستاهای بشرویه اعزام می شوند.

 

حسنی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر مراسم شب شعر انقلاب در بشرویه برگزار می شود، گفت: طی این دهه ایستگاه های صلواتی جهت توزیع بسته های فرهنگی در سطح شهرستان برپا شدند و برگزاری همایش «اعتلای منزلت زن» در دستور کار است.

 

فرمانده سپاه بشرویه به بحث توزیع کمک های مومنانه در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در راستای رزمایش کمک های مومنانه 500 بسته معیشتی و چهار سری جهیزیه در 19 بهمن ماه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی در پایان بیان کرد: در روز 22 بهمن رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود و گروه های احلی من العسل و نصر به اجرای سرود  در سطح شهر خواهند پرداخت.

 

 

کد خبر 1023120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha