اجرای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان در «کاروان فاطمی انقلاب»

ناهیدی فرد گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروه های سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان در قالب «کاروان فاطمی انقلاب» در ۱۲ منطقه اجرای سرود دارند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان در قالب «کاروان فاطمی انقلاب» در 12 منطقه همدان اجرای سرود دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود: گروه های سرود به صورت زنده و خیابانی در 12 منطقه همدان از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه سرود اجرا می کنند.

 

وی ادامه داد: این برنامه انقلابی با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون اجرا می شود و تلاش خواهیم کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شور و نشاط حماسی دوران پیروزی انقلاب اسلامی را به معرض نمایش بگذاریم.

   

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این برنامه فرهنگی بتوانید روحیه انقلاب دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم استان تداعی و زمینه تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) را فراهم کند.

 

ناهیدی فرد گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه های نظام اسلامی است.

 

وی با تاکید بر فعال کردن کارکردها مساجد اضافه کرد: تلاش برای مردمی کردن برنامه های گرامیداشت دهه فجر، رونق فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد، ترویج ارزش های انقلابی و مسجدی، بیان دستاوردهای نظام و ... از جمله مواردی است که در این دهه مورد توجه قرار می گیرد.

 

کد خبر 1023162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha