بانوان نمازگزار مسجد امام سجاد(ع) آستارا تجلیل شدند

هرمزپور گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن بانوان نمازگزار مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا تجلیل شدند.

«سالار هرمزپور» امروز(چهارشنبه، ۱۵ بهمن) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: طی آیینی و با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مسجد بانوان نمازگزار مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا افزود: این مراسم به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد.

 

وی به برنامه های کانون فرهنگی و هنری، پایگاه مقاومت بسیج و مسجد برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایستگاه سلامت، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی و نشست بصیرتی با موضوع انقلاب از جمله ویژه برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر در روزهای آینده برگزار می شود.

 

هرمزپور از برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مسجد امام سجاد(ع) خبر داد و افزود: در این برنامه که روز ۱۹ بهمن و بعد از نماز مغرب و عشاء و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود از برندگان مسابقه گام دوم انقلاب نیز تجلیل می‌شود.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی تصریح کرد: برنامه یک شب؛ یک خاطره از انقلابیون آستارا، پخش آنلاین مستند در برابر طوفان از صفحه اینستاگرام مسجد و برگزاری مسابقه کیک پزی ویژه خواهران و مسابقات ورزشی از جمله دیگر برنامه هایی است که به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

هرمزپور خاطرنشان کرد: برنامه های ایام الله دهه فجر به همت  کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج برادران شهید مورخی، امام جماعت، هیئت امنای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زکیه(س) برگزار می شود.

کد خبر 1023188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha