۱۵ هزار سبد کالا بین نیازمندان در خراسان رضوی توزیع می شود

آسوده با بیان این که ۱۵ هزار سبد کالا با همکاری بنیاد مستضعفان در استان توزیع می‌شود، گفت: ۵ هزار سبد در حاشیه شهر مشهد و مابقی در سطح شهرستان‌های استان توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی توزیع می ‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب‌الله آسوده» امروز(۱۵ بهمن) در مراسم توزیع ۱۵ هزار سبد معیشتی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با بیان این که ۱۵ هزار سبد کالا با همکاری بنیاد مستضعفان در استان توزیع می‌شود، گفت: ۵ هزار سبد در حاشیه شهر مشهد و مابقی در سطح شهرستان‌های استان توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به گازکشی مناطق جدید در استان، از امروز توزیع ۵ هزار و ۲۰۰ وسیله گرمایشی و کمک به لوله کشی نازل خانواده‌های مددجو نیز کلید می‌خورد و نا آخر فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد شد.

 

وی با بیان این ‌که ۱۰۰ سری جهیزیه از ۴۰۰ سری جهیزیه خانواده‎‌های تحت پوشش کمیته، در حاشیه شهر مشهد و مابقی در سطح استان توزیع می‌شود، یادآور شد: اقلام جهیزیه‌ها از کالای ایرانی تهیه شده است.

کد خبر 1023273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha