سینماها به تدریج بازگشایی می‌شوند

شریعتی با اشاره به کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری که اصحاب هنر با آن مواجه بودند گفت: با رکودی که به سینماها وارد شده بود با جشنواره فیلم فجر بازگشایی سینماها را به تدریج خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن) طی پیامی در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر خوزستان، با بیان اینکه سی و نهمین فیلم فجر امسال از ۱۵ تا ۲۲ بهمن برگزاری می‌شود اظهار کرد: شاهد برگزاری فیلم‌ها در این جشنواره علاوه بر اهواز در شهرستان‌های شوشتر، ایذه، آبادان و خرمشهر در سانس‌های ۱۵ و ۱۸ خواهیم بود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری که اصحاب هنر با آن مواجه بودند تصریح کرد: با رکودی که به سینماها وارد شده بود با جشنواره فیلم فجر بازگشایی سینماها را به تدریج خواهیم داشت.

 

وی اضافه کرد: همچنین شرایط روز به روز بهبود پیدا خواهد کرد و اصحاب هنر به وضعیت عادی درجامعه بازمی‌گردد و نقش خود را در توسعه فرهنگ این سرزمین مجدد ایفا می‌کنند.

 

شریعتی تصریح کرد: با بازگشایی مراکز فرهنگی و شاهد هنرنمایی ها، پویایی ها، نشاط و ابتکارات این هنرمندان در توسعه فرهنگ و هنر این سرزمین باشیم.

 

کد خبر 1023352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha