ظرفیت بانوان در دستگاه و سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد

اسکندرپور گفت: بانوان در انجام امور دقت و نگاه نرم دارند و باید از این ظرفیت در دستگاه ها و سازمان ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (چهارشنبه 15 بهمن)  در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بانوان در انجام امور دقت و نگاه نرم دارند و باید از این ظرفیت در دستگاه ها و سازمان ها استفاده شود.

شهردار شیراز افزود: وضعیت شغلی اغلب بانوان شاغل در شهرداری شیراز با داشتن تحصیلات عالی، شرکتی است و طبق قانون امکان به کار گیری آنها در پست های مدیریتی ممکن نیست که باعث می شود نتوانیم از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی به خوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بانوان به عنوان معاونان سازمان ها و مناطق و روسای ادارات موفق عمل کرده اند و اداره کل سرمایه انسانی شهرداری شیراز با راه اندازی کارگروهی متشکل از بانوان، پست های مدیریتی سطوح مختلف را بررسی می کند تا از ظرفیت بانوان استفاده بهتری شود.

اسکندرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه انسان محوری در شهرها گفت: شهر انسان محور در مقابل شهر خودرو محور مطرح می شود و باید کاری کنیم تا حضور انسان ها در فضای شهر بیشتر شود که احداث پیاده راه ها، بوستان ها و ... نمود آن است.

شهردار شیراز تاکید کرد: برای تحقق انسان محوری در شیراز باید پیاده بر سواره در شهرسازی تقدم یابد و زیرساخت های پیاده راه و مسیرهای دوچرخه را تقویت کنیم.

کد خبر 1023354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha