تهدیدهای اقتصادی را با وجود توانمندی های فارس می توان به فرصت تبدیل کرد

نجات گفت: با وجود مدیریت بحران و توانمندی های استان فارس می توان تهدیدهای اقتصادی را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سروش نجات» در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف راه اندازی این شرکت ایجاد انگیزه و اشتیاقِ به زندگی و رفع ناامیدی در جامعه است؛ مشکلاتی که در سردرگمی افراد و اینکه نمی‌دانند چه می‌خواهند و هدفشان چیست ریشه دارد.

مدیر عامل شرکت «ایده گستران ثمین پارس» با بیان اینکه با نگاه به این واقعیت‌ها و آسیب شناسی تبعات ناشی از آن، شرکت ایده گستران ثمین پارس راه اندازی شد، اظهار کرد: ما می‌خواستیم مجموعه‌ای باشیم برای تجاری سازی ایده‌های افراد مختلف اعم از کسانی که سرمایه دارند یا آن‌هایی که از سرمایه کافی برخوردار نیستند؛ هدف عمده ما همین است که بتوانیم کارآفرینی کنیم و ایده‌ها را از صفر تا صد به نتیجه برسانیم.

این فعال حوزه کسب و کارهای نوین، شرط همکاری و همراهی با صاحبان ایده‌ها را صرف فعل خواستن در فرد صاحب ایده عنوان کرد و ادامه داد: ما در این مسیر برای کسانی که واقعاً می‌خواهند ایده‌های شأن به سرانجام برسد، کمک‌ها و مشاوره‌های راهگشا خواهیم داشت.

نجات با تاکید بر اینکه با واسطه گری و دلالی اتفاق مثبتی در جامعه رخ نمی‌دهد، بیان کرد: ایجاد تغییرات مثبت در جامعه همت جمعی را می‌طلبد که هر کس به سهم خود بخواهد تغییری مثبت و رو به جلو را در جامعه ایجاد کند، به همین دلیل از همه کسانی که ایده خلاقانه ای دارند اما از پشتوانه‌های مالی، فنی و تخصصی محروم اند دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به ما در مسیر تحقق خواسته‌ها و ایده‌های خود گام بردارد.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو به فعالیت‌های تخصصی و تجربی این مجموعه در زمینه فروش و بازاریابی به سبک‌های نوین نیز اشاره و یادآوری کرد: ما در شرکت ایده گستران ثمین پارس تلاش می‌کنیم و می‌توانیم با ارائه راهکارهای مؤثر برای فروش، از تولیدکنندگان و کالای ایرانی حمایت کنیم.

مدیر عامل شرکت «ایده گستران ثمین پارس» با اشاره به اینکه این شرکت، چند سالی است که علاوه بر شیراز در بندر چابهار نیز به صورت رسمی فعالیت دارد، ادامه داد: علاوه بر این در شهرستان‌های داراب، جهرم و کازرون نیز نمایندگی‌های این شرکت در شرف تأسیس و راه اندازی هستند.

نجات در ادامه سخنان خود به بخشی از موفقیت‌های مجموعه ایده گستران ثمین پارس نیز اشاره کرد و افزود: ما در زمینه تولید محتوا و راه اندازی استارت آپ ها موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده‌ایم و یا نقشه راه مناسبی برای موفقیت افرادی که در زمینه فیلمسازی و گوهر تراشی فعالیت داشته‌اند طراحی کرده‌ایم که زمینه‌ای باشد برای اینکه از استعدادهای خود به نحو موثرتری بهره برداری کنند.

وی با اعلام اینکه بخش راه اندازی کسب و کار از صفر تا صد در این مجموعه مستقر است و به فعالیت می پردازد، عنوان کرد: خلاء برای مصرف کننده و صاحبان کسب و کار وجود دارد سردرگمی در حوزه کسب و کار وجود دارد بنابر این ما در این شرکت زنجیره ای از تمامی حوزه ها ایجاد کردیم تا در زمینه مشاوره، سرمایه گذاری، اجرا، بخش فروش داخلی و خارجی به ارایه خدمت بپردازند.

نجات ادامه داد: در زمینه مشاوره 2 حالت وجود دارد که یا افرادی برای مشاوره حضور می یابند و یا اینکه شرکت های حقوقی که مشاوره از ما می گیرند.

وی پیرامون چشم انداز این موسسه، اظهار کرد: چشم انداز شرکت اینست که در چند سال آینده بزرگترین شرکت مشاور کسب و کار داشته باشیم.

نجات با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی حاکم بر حوزه کسب و کار، اعلام کرد:  اگر مدیریت بحران وجود داشته باشد، ما می توانیم از طریق های مختلف با صادرات باعث ارزآوری به کشور شویم.

به گفته مدیر عامل شرکت «ایده گستران ثمین پارس»، هر فردی که مراجعه می کند به نسبت کار خود آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل می کنیم که برای هر فرد نسخه مربوط به کار خودش پیچیده، پتانسیل و ظرفیت های کاری وی مشخص می شود؛ اگر کاری وجود داشته باشد پلن بهبود، اگر وجود نداشته باشد امکان سنجی می شود سپس به تامین سرمایه می پردازیم.

وی با بیان اینکه در استان فارس تولیدات خوبی وجود دارد، با این حال اعلام کرد: برای بخش مهم و اساسی آن که فروش است آن کاری نشده و صاحبان کالا و تولیدکنندگان مشکل ارائه به بازار دارند.

نجات از زمینه های مناسب کالاهای استان فارس به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عمان، عراق و افغانستان خبر داد و گفت: مناطقی در عمان وجود دارد که تعرفه ها صفر است از این رو برخی کشورهای اینچنینی برای صادرات مورد نظر قرار گرفته است.

به گفته این فعال کسب و کار، ایران یک درصد جمعیت جهان را دارد که 7 و نیم درصد استخراج رمز ارز داریم که راهکاری برای رونق کسب و کار به شمار می رود.

خاطر نشان می شود، در ابتدای این نشست خبری، فعالان رسانه ای و خبرنگاران ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت «ایده گستران ثمین پارس» با خدمات این موسسه آشنا شدند.

کد خبر 1023402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha