عدم صداقت موجب رفتن برکت از زندگی می شود

حجت‌الاسلام عابدی گفت: عدم صداقت موجب رفتن برکت از زندگی می شود و امروز دروغگویی به خانه و خانواده محدود نمی شود بلکه رسانه‌های معاند نیز به دروغ متوسل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «مهدی عابدی»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 15 بهمن) در  عصر مراسم شعر فاطمی با نغمه‌سرایی جمعی از بانوان شاعر استان فارس همزمان با دهه مبارک فجر و ولادت فرخنده حضرت زهرا(س) در سالن كنفرانس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه (س) مهم ترین نکته درباره این بانوی بزرگ است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علمی کاربردی استان فارس افزود: وفاداری، راستگویی و عدم مخالفت با حضرت علی (ع) روش زندگی حضرت زهرا (س) بود که باید امروز الگوی خانواده ها قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: عدم صداقت موجب رفتن برکت از زندگی می شود و امروز دروغگویی به خانه و خانواده محدود نمی شود بلکه رسانه‌های معاند نیز به دروغ متوسل می‌شوند.

حجت‌الاسلام عابدی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی سعی دارند نشان دهند که در جمهوری اسلامی و مكتب اسلام به كرامت زن توجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: مطالعه كتاب «صعود 40 ساله» نشان می دهد که انقلاب اسلامی در 42 سال قبل چه دستاوردهای بی‌نظیری برای ملت ایران به  ارمغان آورده است.

«مجید میكائیلی»، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس نیز در این نشست گفت: هنرمندان متعهد و انقلابی فارس با سازمان بسیج هنرمندان تعامل خوبی دارند و10 انجمن ذیل سازمان بسیج هنرمندان استان فعالیت می کنند که در معرفی جایگاه هنری و فرهنگی استان فارس نقش مطلوبی دارند.

کد خبر 1023406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha