انقلاب و جریان مقاومت با شهادت سرداران بزرگ متوقف نمی شود

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت مقاومت شدت بیشتری گرفته و انقلاب و حرکت مقاومت بزرگتر از آن است که با از دست دادن سرداران بزرگ خود متوقف و کند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه (16 بهمن) در بدو ورود به استان در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد و ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا و امام خمینی(ره) یاد قهرمانی ها و رشادت های سردار بزرگ جهانی سردار سلیمانی را گرامی داشت.

 

وی افزود: شهید سلیمانی تربیت شده مردم این سرزمین و این زاد و بوم است و امروز افتخار داریم که برنامه سفر خود را از کنار مرقد مطهر سردار بزرگ آغاز کنیم.

 

سردار نقدی هدف از این سفر را  افتتاح طرح های خدمت رسانی سپاه استان برای مردم محروم منطقه و برنامه های فرهنگی برای زادگاه شهید سلیمانی عنوان کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: همه مردم ایران از حاج قاسم خاطره دارند و شاید کسی نباشد که با این شهید مانوس نباشد و خاطره نداشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه انقلاب، حرکت و مقاومتی که آغاز شده بسیار بزرگتر از این است که با رفتن سرداران بزرگ خود متوقف و کند شود، افزود: همانطور که دیدیم حرکت مقاومت شدت بیشتری گرفته و ان شالله می رود که ریشه مستبد امریکا را به زیر بکشد.

 

سردار نقدی تصریح کرد: همه دنیا این افول و سقوط را می بینند و لمس می کنند و این ها آثار خون همین شهدا است و این مظلومیت، پاکی و اخلاص شهدا قاتلان را به زیر می کشد و اسلام را حاکم می کند.

 

کد خبر 1023437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha