مجاهدت مردم گیلان ثابت شده است/ رفع مشکلات مردم؛ مهمترین هدف سفر

​آیت‌الله رئیسی بررسی و رفع مشکلات استان گیلان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش و مجاهدت مردم گیلان در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» امروز(پنج‌شنبه، 16 بهمن) در فرودگاه امام خمینی(ره) رشت در جمع خبرنگاران هدف از این سفر را بررسی و رفع مشکلات استان گیلان در جلساتی که امروز برگزار می‌شود، دانست و اظهار داشت: توفیقی حاصل شد برای حضور در استان گیلان و از همین جا خدمت مردم متدین، همیشه در صحنه و شهیدپرور گیلان عرص سلام و احترام دارم.

 

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: تلاش و مجاهدت مردم گیلان هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های متمادی و در تاریخ ثبت شده و سلحشوری و ایستادگی آنان در برابر ظالمان به اثبات رسیده است.

 

وی ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم بصیرت و حضور مردم گیلان در صحنه به ویژه در دفاع مقدس را شاهد بودیم که شهدای زیادی را هم تقدیم نظام اسلامی کردند که جا دارد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام کنم.

 

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه شیوع کرونا شرایط خاصی را در کشور ایجاد کرده است افزود: بعد از حضور 30 نفر از همکارانمان در 31 حوزه قضایی استان گیلان و بررسی، احصاء و تحقیق نسبت به عملکرد دستگاه قضایی و واحدهای اداری، با جمعی از همکارانمان به دلیل شرایط کرونایی در گیلان حضور پیدا کردیم.

 

وی گفت: در جلساتی که با مدیران استان گیلان، نماینده ولی فقیه، استاندار گیلان، همکاران قضایی و شورای اداری برگزار می‌شود بعد از بررسی مسائل و مشکلات در جلسه نهایی و با حضور مسئولان قضایی استان در مورد رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: در مورد مسائلی هم که نمی‌شود در استان تصمیم گرفت، در مرکز مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

 

وی ضمن عذرخواهی از مردم گیلان اضافه کرد: تلاش داشتیم در سفر استانی خدمت همه مردم گیلان برسیم و در اجتماعات مردمی و نخبگان، حوزه و دانشگاه شرکت کرده و سخنان مردم را بشنویم لکن وضعیت کرونایی به گونه‌ای است که باید این جلسات به کمترین اکتفا بشود لذا از همینجا هم از مردم گیلان و هم از فرهیختگان عذرخواهی می‌کنم.

 

رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد؛ در سفرهای بعدی به استان گیلان بتوانیم با همه دیدار کنیم و خدمت مردم شریف گیلان از نزدیک برسیم.

کد خبر 1023443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha