اختلاف مسئولان یأس و ناامیدی در مردم را به دنبال دارد

جمالی پور گفت: مسئولان باید بر طبل اختلاف نکوبند چرا که این مسئله ناامیدی و یأس مردم را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در آئین افتتاح طرح آبرسانی به شهرهای الوند، بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان بیان کرد: اختلافات بین مسئولان مردم را ناراحت کرده و آنان را از نظام و ارزش های آن دور می کنند.

 

استاندار قزوین با اشاره به تأکید دین مبین اسلام به وحدت و یکپارچگی بین یکدیگر افزود: البته انسجام و وحدت خوبی بین مسئولان در استان قزوین وجود دارد که منجر به تسریع خدمت رسانی به شهروندان شده است.

 

وی عنوان کرد: شأن ما به عنوان یک مدیر و مسئول خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم است، خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت و موهبت الهی است که نصیب مدیران شده و باید از آن به خوبی استفاده کنند.

 

جمالی پور اعلام کرد: تحریم ها مدیریت کشور را با چالش های زیادی رو به رو کرده و دولت در این فضا با عقلانیت و تدبیر سعی کرده کشور را به گونه ای مدیریت کند که این مشکلات کاهش یابد.

 

وی تصریح کرد: دولت تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا دشمن به اهداف خود نرسد و امیدواریم هر چه سریعتر از این شرایط عبور کرده و در سایه همدلی و وحدت مشکلات را کاهش دهیم.

 

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به چهار شهر شهرستان البرز، اظهار کرد: ۸۴ درصد بهره مندی روستاهای استان قزوین از شبکه آبرسانی خدمت بسیار ویژه ای به حساب می آید و باید تلاش کنیم این خدمات را افزایش دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خدمات انجام شده در طول این ۴۲ سال به برکت حضور مردم و در سایه وحدت و تعامل بین مردم و مسئولان بوده و این روحیه باعث افزایش امیدواری در بین مردم می شود.

کد خبر 1023453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha