انقلاب اسلامی ثمره مکتب فاطمی است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره آموزه های مکتب فاطمی است گفت: امروز انقلاب اسلامی احیاگر و پرچم دار فرهنگ فاطمی، علوی و حسینی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز( پنجشنبه، 16 بهمن) در مراسم گرامیداشت دهه فجر در اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان ضمن گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیه)، این دو مناسبت را نشأت‌گرفته از یک مبدأ و دارای یک مقصد دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای پایه‌گذاری ارزش‌های فاطمی و ادامه‌دهنده مسیر انبیاء و اولیای الهی است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان گفت: امام خمینی (رحمه الله علیه) این انقلاب را از مکتب حضرت زهرا (سلام الله علیه)، حضرت امیر مومنان علی (علیه السلام) و حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) الگو گرفتند و امروز انقلاب اسلامی احیاگر و پرچم دار فرهنگ فاطمی، علوی و حسینی در جهان است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز تنها کشور پایگاه اهل بیت (علیهما السلام) و مکتب فاطمی، ایران اسلامی است و این به برکت نسل حضرت زهرا (سلام الله علیه) میسر شده است.

 

علیزاده خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می‌کردند با رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه)، اسلام و تمام زحمات آن حضرت از میان خواهد رفت ولی به برکت نسل حضرت زهرا (سلام الله علیه)، اسلام ادامه یافته و این خیر و برکت در جهان گسترده شده است.

 

وی گفت: امروز به برکت نسل حضرت زهرا (سلام الله علیه) و به رهبری فرزندی از نسل آن حضرت، انقلاب اسلامی به ما عطا شده که در هیچ جای دنیا این برکت و حکومت مانند جمهوری اسلامی که حاکمیت از نسل فاطمه زهرا (سلام الله علیه) وجود ندارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیه) اسوه بی بدیل برای تمام دوران های بشری است و الگو گرفتن از این شهیده راه ولایت اوج سعادت را برای انسان رقم می زند که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نمونه بارز این مصداق است.

 

وی اذعان داشت: زنان جامعه ما و مادران شهید پرور با الگو گرفتن از حضرت زهرا (سلام الله علیه) در دامن خود فرزندان و شهدای غیور و سربلندی پرورش دادند که افتخاری برای اسلام و کشور هستند.

 

علیزاده گفت: در حرکت های جهادی و اقدامات ارزنده و فراز و نشیب های انقلاب ما، زنان از پیشگامان بوده‌اند تا جایی که رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی، از زنان به‌عنوان رهبران نهضت یاد می‌کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان ساخت: همین ظرفیت ها باعث شده تا انقلاب اسلامی ایران ثمره آموزه های مکتب فاطمی باشد.

کد خبر 1023478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha