برپایی نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان هنرمند آران و بیدگل

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان هنرمند این شهرستان خبر داد.

«نرگس شمس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و تقارن آن با ایام الله دهه فجر، نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی بانوان هنرمند شهرستان آران و بیدگل برپا شده است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه با مشارکت مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل، ناحیه مقاومت بسیج و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

شمس هدف از برپایی این نمایشگاه را جمایت از هنرمندان و رونق و پویایی تولید در رشته های مختلف صنایع دستی، بازاریابی و معرفی محصولات و معرفی ظرفیت های هنری بانوان شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار هنری ۳۲ بانوی هنرمند این شهرستان در قالب بیش از ۶۰۰ اثر هنری به نمایش درآمده است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آران و بیدگل افزود: آثار این نمایشگاه عمدتا شامل صنایع دستی در حوزه چرم ، چوب ، زیورآلات ، عروسک های سنتی،  پیکره های چوبی و غیره است.

 

شمس تصریح کرد: علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ۱۵ تا ۲۳ بهمن ماه روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و روزهای سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ به مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در ضلع جنوبی پارک شهید سلمانی مراجعه کنند./

 

کد خبر 1023482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha