میز خدمت در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود بر پا می شود

ستاد نماز جمعه مشگین شرقی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که همزمان با دهه مبارک فجر به منظور رسیدگی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم، میز خدمت با حضور مسئولان در امامزاده سیدابراهیم (ع) شهر لاهرود برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، ستاد برگزاری نمازجمعه بخش مشگین شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که به مناسبت دهه مبارک فجر، میز خدمت فردا جمعه هفدهم بهمن ماه راس ساعت 11:30 قبل از ظهر با حضور مسئولان منطقه جهت رسیدگی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در محل برگزاری نماز جمعه، جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برپا خواهد شد.

 

حسب اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه بخش مشگین شرقی این میز خدمت با حضور امام جمعه، بخشدار، ریاست دادگاه عمومی، شهرداران بخش و روسای شوراهای اسلامی و ادارات گاز، برق، آب و سایر مسئولان ادارات خدمات رسان، قبل از نماز دشمن شکن و عبادی سیاسی جمعه برپا خواهد شد تا مسئولان این ادارات و نهادها، مشکلات مردم را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

 

در این اطلاعیه تاکید شده است که به منظور تسهیل روند خدمت رسانی و تسریع در فرایند حل مشکلات، اهالی منطقه با نامه مکتوب و سایر مدارک و مستندات جهت رسیدگی ویژه در محل مصلی حاضر باشند.

کد خبر 1023483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha