۸۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد تعمیر شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال ۸۹ باب مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان تعمیر شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: پنج میلیارد و 340 میلیون ریال جهت کمک به تعمیر مسکن مددجویان برای 89 باب هزینه شد.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: 14 میلیارد و 620 میلیون ریال جهت کمک به احداث و تکمیل مسکن مددجویان این شهرستان هزینه شد که این میزان اعتبار از محل منابع مختلف برای احداث و تکمیل 35 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.

 

 

صفی پور عنوان کرد: همچنین هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای کمک به خرید 15 باب مسکن هزینه شد که خانوارهای نیازمند و محروم از این خدمات برخوردار شدند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه مددجویان واجد شرایط می توانند برای ساخت یا تعمیرات واحدهای مورد نظر از مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، ساماندهی نیازمندان حاشیه شهرها نیز از دیگر مسایلی است که پیگیر آن هستیم.

 

 

وی با تاکید بر اینکه موضوع مسکن برای نیازمندان از مباحث اصلی در توانمندسازی آنها به شمار می رود، تصریح کرد: براساس سیاست های کمیته امداد اولویت ساخت واحدهای مسکونی به مناطق روستایی تعلق دارد زیرا مسکن، گران ترین خدمتی است که به نیازمندان ارائه خواهد شد.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: هم اکنون 17 هزار و 292 نفر مشتمل  بر 9 هزار و 307 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1023511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha