ائتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی شکست می خورد/ اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در گلستان

ملک شاهکوهی با بیان اینکه ائتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل نمی گیرد، گفت: امروز جمهوری اسلامی با تمام مشکلاتی که دشمنان به وجود می آورند از گردنه های سخت عبور می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (پنجشنبه 16 بهمن)  در اختتامیه  ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گلستان اظهار کرد: دشمنان برای جمهوری اسلامی خواب ها دیده بودند و در طول چهل و دو سال هر آنچیزی که از فکرشان بر می آمد و توان آنها می رسید برای توقف انقلاب به میدان آوردند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امروز ایران مقتدر در کنار قلب آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی قرار دارد و شاهد آن هستیم که جوانان فلسطینی با ایمان و تقوا در برابر اسرائیل ایستادگی می کنند.

 

ملک شاهکوهی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و یادآور شد:روزی آمریکایی ها در تلاش بودند که هیچ سلاحی به داخل کشور ما نرسد ولی به فضل انقلاب اسلامی امروز به دنبال آن هستند که پیشرفته ترین سلاح های ما به دست حزب الله و فلسطین نرسد.

 

وی افزود: روزی آمریکایی ها به دنبال آن بودند که با چند ایرانی خودفروخته بساط انقلاب اسلامی را جمع کنند ولی امروز برای متوقف کردن انقلاب اسلامی به دنبال ائتلاف جهانی هستند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به رزمایش روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی در این رزمایش برای همه جهانیان عیان شد.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه ائتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران شکست می خورد، افزود: امروز جمهوری اسلامی با تمام مشکلاتی که  دشمنان به وجود آورده از گردنه های سخت عبور خواهد کرد.

 

وی بابیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم، افزود:  سال 58 بنی صدر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و سیلی خوردیم و آسیب زیادی انقلاب اسلامی با انتخاب بنی صدر به عنوان رئیس جمهور دید و  نباید در انتخابات سال 1400 اشتباه کنیم و باید ببینیم که مقام معظم رهبری چه ملاک هایی برای دولت انقلابی دارد.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: امیدواریم دولت مومن و انقلابی سر کار بیاید و امیدواریم این دولت زمینه ساز تمدن نوین اسلامی شود.

 

گفتنی است، ششمین جشنواره ابوذر در استان گلستان با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

کد خبر 1023526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha