ایجاد فرصت تولید ۲۵۰ تن سبزی و صیفی در ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر

حسینی گفت: سه طرح گلخانه ای در ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر به خبرنگاران گفت: ظرفیت تولید سالانه این سه طرح گلخانه ای ۲۵۰ تن سبزی و صیفی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ناصر حسینی»، امروز (چهارشنبه 16 بهمن) با اشاره به افتتاح سه طرح گلخانه ای در ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر به خبرنگاران گفت: ظرفیت تولید سالانه این سه طرح گلخانه ای 250 تن سبزی و صیفی است.

مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان افزود: بدین ترتیب 2 طرح گلخانه ای سبزی و صیفی  به مساحت سه هزار متر مربع متعلق به «علی روستا» و سه هزار و 300 متر مربع متعلق به «حسین عواطفی آزاد» در روستای گلخانه ای «علی آباد ملک» شهرستان ارسنجان افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار این 2 گلخانه 26 هزار و 400 بوده و هشت فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده اند و یک گلخانه کوچک مقیاس سبزی و صیفی نیز به مساحت 300متر مربع متعلق به «ولی شهابی» در روستای «صفر آباد» ارسنجان با اعتبار 800 میلیون ریال با همکاری کمیته امداد ارسنجان افتتاح شده است.

خاطر نشان می شود، این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل امور اقتصادی استانداری، معاونت برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرماندار ارسنجان، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

کد خبر 1023558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha