مسئولان وظیفه دارند بهترین خدمت‌ها را به مردم ارائه دهند

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم در پیروزی انقلاب و ادامه این مسیر نقش محوری دارند، گفت: مسئولان وظیفه دارند، بیشترین و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری»، امروز(17 بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام را مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: دهه فجر و پیروزی انقلاب، نتیجه حضور پرشور مردم در صحنه است.

 

 

وی نقش مردم در نظام اسلامی ایران را نقشی مهم و محوری دانست و بیان کرد: در واقع انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم به پیروزی رسید.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به نقش و جان فشانی های شهید برونسی، اظهارکرد:  این شهید بزرگ با فرماندهی در جنگ و بسیج مردمی خدمات بسیاری کرد. 

 

 

امام جمعه بجنورد، خاطرنشان کرد: امروز نیز در دفاع از حرم نقش مردم و بسیجیان به خوبی نمایان است، چرا که اگر مردم و بسیجیان نبودند این پیروزی‌های بزرگ به دست نمی‌آمد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: در مقابله با ویروس کرونا نیز تنها خادمان درمان سهیم نبودند، بلکه گروه های مختلف مردم به میدان آمدند و با کمک‌های معیشتی به افراد و آسیب دیدگان بخشی از مشکلات را حل کردند.

 

 


وی مردم را ولی‌نعمت نظام و انقلاب خواند و افزود: مسئولان وظیفه دارند، بیشترین و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهند.

 

 

امام‌جمعه بجنورد آزادی بیان را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: امروزه مردم آزادانه مسئولان را نقد می‌کنند و این از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

 
حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی بساط همه زورگویی‌ها در ایران جمع شد و امروز هیچ قدرت زورگو و استکباری جرات نمی‌کند وارد این کشور شود.

 

 

 

کد خبر 1023599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha