بستری ۳۰ هزار بیمار کرونایی در گیلان/ بیمارستان‌های استان قدمت بالایی دارند

سالاری با تاکید بر اینکه تاکنون ۳۰ هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری شده و خدمات لازم درمانی را دریافت کردند گفت: بیمارستان‌های استان قدمت بالایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « ارسلان سالاری» امروز(پنج‌شنبه 16 بهمن) در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور رییس قوه قضائیه در دادگستری کل استان برگزار شد اظهار داشت: تاکنون 30 هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری شده و خدمات لازم درمانی را دریافت کردند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید سلیمانی در گیلان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: پوشش 95 درصدی طرح شهید سلیمانی در گیلان امری بوده که به آن دست پیدا کردیم و گیلان از این حیث از استان‌های موفق در اجرای این طرح است.

 

سالاری عبور دو رودخانه گوهررود و زرجوب را تهدیدی برای سلامتی مردم دانست و با بیان اینکه این دو رودخانه مشکلات زیست محیطی عدیده دارند تصریح کرد: از ریاست دستگاه قضا خواستاریم تا اقدامات و دستورات لازم برای بهسازی این دو رودخانه را مساعدت کنند.

 

سالاری سابقه 30 ساله دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال حاضد دارای 26 بیمارستان و پنج هزار و 500 دانشجو است، از طرفی با مشکل بدهکاری هم مواجه است.

 

وی رقم بدهکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان را 670 میلیارد تومان اعلام کرد و با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده این بدهی به 300 میلیارد تومان رسیده است اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شاهد پیک دوم و سوم بیماری کرونا در گیلان نبودیم از طرفی از سه ماه گذشته تاکنون سیر بیماری در گیلان سیر ثابتی است.

کد خبر 1023629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha