افزایش امید مردم با اجرای برنامه‌های تحول محور در دادگستری فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: اجرای برنامه‌های تحول محور در دادگستری فارس به دادرسی پرونده‌ها سرعت داده و امید مردم به دادگستری را افزایش بخشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در همایش «منادیان صلح و سازش» با اشاره به اجرای برنامه‌های تحول محور در دادگستری فارس گفت: ٢٠ طرح کلان تحول محور در دادگستری فارس اجرا شده است.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: اجرای برنامه‌های تحول محور در دادگستری فارس به دادرسی پرونده‌ها سرعت داده و امید مردم به دادگستری را افزایش بخشیده است.

وی با اشاره به فارس به عنوان یکی از بزرگترین حوزه‌های قضائی در کشور بیان کرد: اقامات مطلوب قضائی و تعامل با نیروی نظامی و انتظامی استان موجب ایجاد امنیت در فارس شده است و  در دعاوی خانوادگی برخی از پرونده‌ها شاهد کاهش ۸۰ درصدی هستیم.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: جرایم خشن نیز در استان فارس کاهش چشمگیری داشته است و تا کنون در ۴۴٠ فقره قتل عمد شاهد ایجاد صلح و سازش بوده ایم.

رئیس کل دادگستری فارس  با تاکید بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در فارس عنوان کرد: تا کنون یک هزار و ۵۰۰ زندانی آزاد شده و ۱۲ هزار نفر به مرخصی رفته‌اند.

کد خبر 1023663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha