افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۲ طرح عمرانی در اسفراین

همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر ۱۴۲ طرح عمرانی و تولیدی به طور تمرکز باحضور معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین، افتتاح و یا کلنگ زنی همزمان این طرح های عمرانی و تولیدی ظهر پنج‌شنبه  در بخش های خصوصی، دولتی و شهرداری و دهیاری ها با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

 



در آیین متمرکز بهره برداری از طرح های دهه فجر اسفراین، ساختمان اداری کمیته امداد امام‌ خمینی( ره) اسفراین با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و نخستین هتل آپارتمان شهرستان اسفراین با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال  با سرمایه گذاری بخش خصوصی به طور شاخص افتتاح شد.

 



نیروگاه کوچک مقیاس دومگاواتی برق شهرک صنعتی، کارگاه تولید مواد شوینده و بهداشتی، مرحله توسعه بچینگ بتن و سنگ شن، دفتر گمرک صادراتی شهرستان و واحد بسته بندی عسل در شهرک صنعتی اسفراین از جمله طرح های دهه فجر در اسفراین است که در پنجمین روز از دهه فجر طور متمرکز افتتاح شد.

 



کلنگ زنی ساخت کارخانه کفپوش و دیوارپوش های پزشکی آنتی باکتریال در شهرک صنعتی بام، کارخانه ذوب و ریخته گری قطعات در ماسه، کارخانه خوراک دام و آبزیان و گلخانه سبزی و صیفی اسفراین هم به طور متمرکز انجام شد.

 



 

کد خبر 1023678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha