تجلیل از پنج مادر نمونه روستای خوی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر

حبیبی خویی گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با حضور مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) از مادران نمونه روستای خوی تجلیل و قدردانی شد.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با حضور مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) از مادران نمونه روستای خوی تجلیل و قدردانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: این برنامه به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و تصاویر این برنامه در فضای مجازی منتشر شد.

 

وی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بانوان ایجاد شد تا در صحنه‌های اجتماعی فعالیت‌های مناسبت‌تری را ارائه کنند.

 

حبیبی خویی بابیان اینکه نام مادر احساس آرامش و امنيت را به انسان ها هديه می دهد گفت: مادران سرچشمه های عطوفت و مهربانی هستند كه باگذشت و فداكاری برای تربيت و پرورش فرزندان و تقويت بنيان خانواده تلاش می كنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: این ویژه برنامه در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم و طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 1023679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha