راه اندازی ۳۴ صندوق قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار توسط سپاه ناحیه خرامه

صباغیان مقدم گفت: تا کنون ۳۴ صندوق قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار توسط سپاه ناحیه خرامه تعداد راه اندازی شده و به یک هزار و ۶۳۰ نفر وام قرض الحسنه داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدامین صباغیان مقدم»، امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در بازدید از نمایشگاه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال زای بسیج سازندگی شهرستان خرامه به مناسبت دهه فجر گفت: صندوق های قرض الحسنه گام مهمی در محرومیت زدایی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه ادامه داد: حمایت از صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا و مردم یار از برنامه های شاخص سپاه ناحیه خرامه است.

وی اضافه کرد: تا کنون 34 صندوق قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار توسط سپاه ناحیه خرامه تعداد راه اندازی شده و به یک هزار و 630 نفر وام قرض الحسنه داده شده است.

صباغیان مقدم با اشاره به وام در نظر گرفته شده برای صندوق های شهر خیرآباد بیان کرد: برای این صندوق در خرامه 966 میلیون تومان وام برنامه ریزی شده است.

وی اعلام کرد: نمایشگاه صندوق های قرض‌الحسنه اشتغال زای بسیج سازندگی شهرستان خرامه با هدف حمایت از مشاغل خانگی و بازاریابی محصولات تولیدی صندوق های قرض الحسنه برگزار شده و تا پایان دهه مبارک فجر برقرار خواهد بود که خرید برای عموم نیز آزاد است.

کد خبر 1023687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha