افتتاح ۳۵ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم شده در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ۳۵ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم شده در روستای آب مورد از توابع بخش لوداب شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد امید» امروز (۱۶ بهمن) در حاشیه این آئین، گفت:  استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه مسکن روستایی جزو سه استان برتر کشور از نظر کمیت و کیفیت کار اجرایی است.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: این استان در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی از میانگین کشوری جلوتر است.

 

امید برای تخصیص اعتبار ویژه به حوزه مسکن روستایی استان قول مساعد داد.

 

وی با بیان اینکه ۹۴ درصد روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند، افزود: بیش از ۷۵ درصد روستاهای کشور به آب شرب سالم دسترسی دارند.

 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری یادآور شد: در سطح کشور ۵۰ درصد روستاها مقاوم سازی شده و این مهم مانع از خسارت های بیش تر در زلزله های اخیر کرمانشاه و  آذربایجان بوده است.
 
 
امید از اتمام طرح هادی در بیش از ۵۰ درصد روستاهای کشور خبر داد و گفت: در بحث اشتغال روستائیان در این دولت اعتبارات خوبی به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته که به موجب آن نرخ بیکاری جمعیت روستایی در این استان کاهش یافت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1023728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha