بهره برداری از ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

کلانتری با اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار واحد مسکن روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد، گفت: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری می رسد و تا پایان سال شاهد اتمام یک هزار واحد مسکن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۶ بهمن) در جمع مردم روستای آب مورد از توابع بخش لوداب شهرستان بویراحمد ضمن گرامی داشت دهه فجر، اظهار کرد: انتظار می رود رسانه ها همان گونه که مشکلات مردم را انعکاس می دهند، خدمات دولت و نظام را نیز به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون در حوزه مسکن روستایی اقدامات مطلوبی انجام شده، گفت: ۳۵ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم شده در این روستا و با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

 

وی‌ ضمن اشاره به بازدید از ۶۰۰ واحد مسکن روستایی، ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این مجموعه خوب بوده و تا پایان سال تکمیل می شود.

 

کلانتری محرومیت کهگیلویه و بویراحمد را تاریخی دانست و یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی گسترده بوده، اما در این استان نیازها هم بسیار است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اکنون ۱۱ بیمارستان در سطح استان وجود دارد، گفت: بیمارستان نرگسی گچساران در حال تکمیل بوده و بیمارستان باشت به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: در این دولت یک و نیم برابر ۳۵ سال گذشته در حوزه مسکن خدمات ارائه شده است.

 

کلانتری با اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار واحد مسکن روستایی در استان کلنگ زنی شد، گفت: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری می رسد و تا پایان سال شاهد اتمام یک هزار واحد مسکن خواهیم بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجوز ماده ۵۶ سد سقاوه صادر شده، یادآور شد: برای سد آبریز نیز برنامه ریزی های لازم انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۲۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در دهه فجر در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

کلانتری گفت: خدمات رسانی بیشتر به مناطق محروم همواره در دستور کار نظام و دولت بوده است.

کد خبر 1023732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha