پاسخگویی به مشکلات مردم به صورت برخط

فرماندار ماسال گفت: پاسخگویی تلفنی(برخط) فرماندار به شهروندان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و به دلیل شرایط کرونایی فرماندار و مسئولان شهرستان به صورت تلفنی و برخط منتظر شنیدن مشکلات مردم هستیم.

 

فرماندار ماسال افزود: مردم شهرستان ماسال می‌توانند با شماره‌گیری (۴۳۶۶۲۰۳۱) از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر جمعه(۱۷ بهمن) مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم و ارتباط تلفنی با فرماندار در میان بگذارند.

 

وی یکی از وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی را پاسخگویی به مردم و پی‌گیری مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: زمامداران، حفظ کرامت انسانها و جوابگویی به درخواست‌های مردم را باید بعنوان اصلی‌ترین مشی، سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

پورحضرت با بیان اینکه تقریبا همه ساعات ما مسئولان در طول یک روز صرف کار و رسیدگی به امور و جلسات مختلف است تصریح کرد: تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم مهمترین دغدغه فرماندار و مسئولان شهرستان ماسال است.

 

فرماندار ماسال با تأکید بر اینکه ارتباط بین مردم و مسئولان نباید هیچ گاه قطع شود خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمتان این کشور هستند و باید تمام توان خود را در راستای حل مشکلات آنها در پیش گیریم.

کد خبر 1023764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha