توجه به بنیان خانواده و مراقبت از این پایگاه اصلی جامعه ضروری است

مهجوری گفت: توجه به بنیان خانواده و مراقبت از این پایگاه اصلی جامعه یک ضرورت مهم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مهجوری» در جمع خانواده زندانیان که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار شد، ضمن تبریک به همین مناسبت به اهمیت خانواده اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به بنیان خانواده و رعایت و مراقبت از این شالوده و پایگاه اصلی جامعه امروز یک ضرورت مهم محسوب می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با توجه به شرایط امروز جامعه و توطئه ها و هجمه های دشمنان به منظور ضربه زدن به بنیان خانواده افزود: در این شرایط مادران نقش موثری دارند و امروز نقش مادران جامعه ما از هر لحاظ برجسته تر است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زندگی حضرت زهرای مرضیه (س) ادامه داد: زندگی ایشان سراسر ایثار و از خودگذشتگی است و بانوان جامعه اسلامی پیشتاز تربیت فرزندان سالم و متدین و متعهد هستند.

 

این مقام مسئول همچنین به نقش مهم مادر در خانواده و تربیت صحیح فرزندان اشاره کرد و گفت: مادران همانند معلمان دلسوز علاوه بر فعالیت در خانه به تربیت صحیح فرزندان می پردازند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه امروز در شرایط سخت و پیچیده ای هستیم و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب اسلامی از هر روشی برای ضربه زدن به بنیان خانواده و نفوذ و ضربه برپیکره جامعه اسلامی استفاده می کنند، بیان کرد: مادران نقش موثری در خنثی سازی این توطئه ها دارند و در واقع در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان هستند، چرا که باید هوشیارانه از کانون خانواده مراقبت کنند.

 

سرهنگ مهجوری فرهنگ سازی و پرورش را از اولویت های اصلی جامعه دانست و ادامه داد: متولیان و دست اندرکاران این موضوع باید مدبرانه و محققانه در این امر مهم وارد شوند و از فرهنگ که پایه و اساس هر جامعه ای محسوب می شود به خوبی حفاظت کنند.

 

این مقام مسئول توجه به وضعیت خانواده ها، به ویژه خانواده زندانیان را یکی از برنامه های ویژه بسیج دانست و گفت: بازگشت پدران زندانی به آغوش خانواده و ادامه زندگی سالم و حمایت از این خانواده ها به همین منظور از اولویت های کاری ما است.

 

وی به برگزاری برنامه ها و آموزش های مختلف برای زندانیان و خانواده های آنان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش در راستای حفظ سلامتی زندانیان و برنامه های فراغت آن ها از مهمترین برنامه های ما بوده که علاوه بر در نظر داشتن روح سالم و جسم سالم زندانیان تلاش کردیم تا با استفاده از ظرفیت خیرین وسایر منابع در امر آزادی نیز اقدامات خوبی انجام شود.

کد خبر 1023776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha