برگزاری بیش از ۹۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر توسط بانوان خوزستانی

پارسافخر از برگزاری بیش از ۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته مقام مادر و دهه فجر در خوزستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا به صورت مجازی برگزار شده است.

«زینب پارسافخر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا در فضای مجازی برگزار شد که برگزارکننده آنها خانم‌ها و یا عنوان آنها خانواده و زنان بوده است.

 

مدیرکل امور بانوان و استانداری خوزستان افزود: برگزاری کمیته دهه فجر بانوان در شهرستان‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، تقدیراز بانوان روایتگر دوران انقلاب، تقدیراز بانوان کارآفرین در حوزه های صنعت، پوشاک و ..، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی به صورت مجازی، افتتاح بازارچه های فصلی و دائمی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و ماهشهر، برگزاری انواع مسابقات تیراندازی، کتابخوانی، عکاسی، نقاشی و ...، برپایی نمایشگاه‌های مجازی صنایع دستی، محصولات حجاب و عفاف، عکاسی و ...، برگزاری همایش روشنگری زن، جوانان وانقلاب، ویزیت رایگان در روستاها از جمله برنامه هایی است که در شهرستان‌ها برگزار شد و یا طی چند روز آینده انجام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: همایش دختران انقلاب، مسابقات دو و میدانی بانوان کارگر کشور در اهواز، کلنگ زنی پارک بانوان در گتوند، افتتاح بازارچه صنایع دستی و گردشگری آبادان، بازارچه خود اشتغالی خرمشهر و پویش اهدای خون در اهواز از جمله دیگر برنامه‌های برگزار شده در استان برای بانوان خواهد بود.

 

پارسافخر از برگزاری مسابقات تیراندازی بین بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی و پویش بانوی مهربانی در اهواز خبر داد و ابراز کرد: در پویش بانوی مهربانی کتاب‌ و اسباب بازی برای کودکان بی بضاعت جمع آوری و همزمان با روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شد که توسط اداره کل بانوان و با استفاده از ظرفیت یکی از سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌شود.

 

وی به برگزاری مسابقه بین بانوان بافنده اهواز اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقه توسط اتحادیه فرش اهواز و با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار و به هفت نفر برتر جوایزی اهدا شد.


پارسافخر با بیان اینکه پس از مسابقه، از نمایشگاه فرش و غرفه این بانوان بافنده بازدیدی انجام شد تصریح کرد: میز خدمت در این غرفه گذاشته شد و بانوان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و طبق جمع بندی مقرر شد تا در استانداری هم جلسه ای برای پیگیری مشکلات آنها برگزار شود.

 

کد خبر 1023787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha