لزوم اجرای طرح‌های اولویت‌دار بسیج و مسجدمحور

کریم پور بر لزوم اجرای طرح های اولویت دار بسیج و مسجد محور تاکید کرد و گفت: تمامی اقدامات و فعالیت ها باید حول پیرامون محور بسیج، ضلع مسجد و تربیت مسجدی صورت گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم پور» شب گذشته در آئین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج مسجد سیدالشهدا (ع) شهرستان اندیمشک، مسجد را سنگر، مدرسه کادر سازی و تربیت نیروی انسانی و یکی از ابزارهای نیروی انسانی بسیج دانست و اظهار کرد: بسیج در کنار کانون، هیات امنا و امام جماعت می تواند به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی کمک کرده و جبهه نیروهای انقلاب را تقویت کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه حضور حلقات صالحین، دسته های رزمی، گروه های جهادی، صندوق های قرض الحسنه و برنامه های روشنگری در راستای بصیرت افزایی و برنامه های اولویت دار پایگاه های بسیج در سطح مساجد هستند افزود: از اقدامات خوب بسیج در امر طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه که در سطح مساجد با حمایت ائمه جماعات و هیات امنا به نحوه مطلوبی درسطح شهرستان اندیمشک انجام شد، قابل تقدیر است.

 

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح های اولویت دار بسیج و مسجد محور اذعان کرد: تمامی اقدامات و فعالیت ها باید حول پیرامون محور بسیج و ضلع مسجد و تربیت مسجدی صورت گیرند.

 

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج مسجد سیدالشهدا (ع) شهرستان اندیمشک در راستای طرح مسجد محوری و جابجایی اماکن و پایگاه های بسیجی که خارج از مساجد هستند، صورت گرفت‌.

 

کد خبر 1023790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha