دشمنان به دنبال دو قطبی سازی در کشور هستند 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: علی رغم کلیه تفاوت ها و اختلاف ها بایدن و ترامپ درباره ایران اختلاف راهبردی ندارند و دشمنان به دنبال دو قطبی سازی در کشور هستند که باید هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۷ بهمن حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه کهنوج با اشاره به سخنان رهبری در دیدار تصویری با مداحان، گفت: رهبری در این دیدار فرمود؛ امروز نیاز مهم کشور ما این است که جوان های ما مجهز به انواع تسلیحات نرم و سلاح های جنگ نرم شوند و یعنی برای این امور به قدرت روحی و فکری نیاز بوده و معارف اهل بیت (ع) همان سلاح مصونیت بخش جامعه، نظام اسلامی و اسلام و مسلمین است.


امام جمعه کهنوج افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود؛ ایستادگی در برابر فشار های دشمن، حضور مردم در 22 بهمن، حضور در تشییع جنازه سردار سلیمانی، این ها همه به برکت همین معارف، مجالس و محافل اهل بیت (ع) و به برکت یاد حسین بن علی (ع)  و فاطمه زهرا (س) است.
 


وی بیان کرد: یکی از چیزهایی که باید در این مجالس به فضل الهی دنبال شود مسئله سبک زندگی اسلامی است و در این زمینه باید فرهنگ سازی شود.


حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به این که 22 بهمن سالروز پیروزی اراده الهی بر اراده شیطان است، اظهار کرد: قدرتی که در پرتو انقلاب اسلامی نصیب ایران شد با تمام قدرت ها در عالم متفاوت  بوده و مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان، خدا باوری ملت بزرگ،  دین، آموزه های دینی، عمل به ارزش های دینی و مردم متدین است.


خطیب جمعه کهنوج ادامه داد: امام راحل حقیقتا مردم را باور داشت و اگر می فرمود؛ میزان رای ملت است این سخن شان یک بحث تشریفاتی نبود.


وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مولفه های قدرت رهبری است و نقش رهبری به معنای مهندسی نظام اسلامی به عنوان بهره گیری از کلیه نیروها برای دستیابی به ارزش ها بوده و رهبری در جایگاه نگهبانی، دیده بانی و حفظ نظام است و کشور را از هر گونه گرایش به غرب، شرق و انحراف حفظ کرده است.

 
 حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: علم و فناوری از دیگر مولفه های بوده و قدرت جمهوری اسلامی، وحدت و همدلی سر اصل انقلاب و ارزش های آن است.


امام جمعه کهنوج با اشاره به مواضع دولت بایدن در برابر برجام، عنوان کرد:  15 روز از روی کار آمدن دولت بایدن در آمریکا می گذرد و بایدن از ماه ها پیش گفته بود که یکی از برنامه های دولت وی با هدف گسترش و استحکام برجام، بازگشت به برجام است.


وی اضافه کرد: بابدن گفته بود که مدت زمان برجام باید به شکلی بلند و نامحدود تمدید شده و دامنه آن به توان موشکی و نفوذ منطقه ای ایران نیز کشیده شود عده ای در ایران آگاهانه اقدام به تحریف مواضع بایدن کرده و تلاش کردند این گونه وانمود سازند که اگر بایدن در انتخابات پیروز شود بلافاصله به برجام بازگشته و تحریم ها لغو می شوند.


حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: مواضع ۲ هفته اخیر مسئولین سیاست خارجی آمریکا نشان می دهد همان طور که قابل پیش بینی بود خیال بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم ها سرابی بیش نبوده و ماجرا پیچیده تر ار آن است که عده ای گمان می کردند.


خطیب جمعه کهنوج در خاتمه تاکید کرد: علی رغم کلیه تفاوت ها و اختلاف ها بایدن و ترامپ درباره ایران اختلاف راهبردی ندارند و دشمنان به دنبال دو قطبی سازی در کشور هستند که باید هوشیار بود.

کد خبر 1023797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha