بدگویی و بدزبانی باید جمع شود/ دشمن امروز به دنبال تبرئه کردن دوران پهلوی است

حجت الاسلام مهدوی‌نژادبا تأکید براینکه ادبیات گفتاری و رفتاری همه مردم جامعه باید اسلامی و دینی باشد گفت: از تهمت زدن و توهین به دیگران پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «غلامحسین مهدوی‌نژاد »در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ادب اسلامی گفت: بدگویی و بدزبانی باید جمع شود و ادب به ویژه در فضای مجازی گسترش یابد.

 

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: نباید با انتشار سخن نادرست و بی ادبانه  آبروی کسی را از بین برد چون جامعه را به خطر می‌افتد و این رفتار به دور از تقواست.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر خود با مداحان این نکته را متذکر شدند که بد گفتن به معنای نقد نیست، اضافه کرد: عده‌ای بدگویی و بداخلاقی در فضای مجازی را انتقاد و نقد قلمداد می‌کنند حال‌آنکه این رفتار غلط منجر به مخدوش شدن ادب اسلامی در جامه می‌شود که باید به آن توجه داشت.

 

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی اظهارداشت:باید دستاوردهای انقلاب وخاطرات آن زمان به درستی برای جوانان ونوجوانان تبین شود.

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه با توجه به اینکه دشمن امروز به دنبال تبرئه کردن دوران پهلوی اول و دوم است تأکید کرد: حوادث پیش از انقلاب را باید به درستی با بیان خاطرات آن زمان به نسل جوان منتقل کرد تا  گرفتاری‌های زمان طاغوت شنیده شود.

 

وی به جایگاه مردم ایران در سایه انقلاب اشاره داشت وافزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از تصمیم گیری ها موثر است و ایران خودش تبدیل به یک قدرت شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی‌نژادبا اشاره به اینکه  امروز با وجود رهبری مقتدر، این انقلاب ماندگار و سرپا است اظهارداشت: امروز چهره های بزرگی از شهید شاطری تا شهید سلیمانی که کشورهای منطقه برای آنان ارزش والایی قائل هستند، در سایه مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی تربیت شدند.

کد خبر 1023836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha