همه ما روی ارزش های انقلاب حساس باشیم

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه همه ما باید روی رعایت ارزش های انقلاب حساس باشیم، گفت: این حساسیت بر ارزش های انقلاب باید در همه صحنه ها از جمله انتخابات و بیان مطالبات جلوه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 17 بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی در چهل و دو سال از عمر خود، اظهار داشت: اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب را بنگاریم باید صدها کتاب برای معرفی آن ها نگاشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طوفانی در جهان به پا کرد، افزود: همه باید قدردان این انقلاب باشیم و خداوند را برای این نعمت گرانقدر شکرگزار باشیم.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه عملکرد ضعیف بعضی از مسئولین نباید ما را نسبت به اصل انقلاب ناامید کند، اظهار کرد: تنها راه تداوم انقلاب اسلامی بازگشت روحیه نشاط و امید سال های اولیه انقلاب است.

 

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: دین‌مداری، مردم‌مداری، خدامحوری و حرکت توحیدی جزء ارزش های ذاتی انقلاب اسلامی است که اگر کمرنگ شوند به امام راحل و شهدا جفا شده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه همه ما باید روی رعایت ارزش های انقلاب حساس باشیم، ادامه داد: این حساسیت بر ارزش های انقلاب باید در همه صحنه ها از جمله انتخابات و بیان مطالبات جلوه داشته باشد.

 

حجت الاسلام نکونام به 19 بهمن ماه سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: بیعت به موقع همافران با امام راحل امید را در دل انقلابیون افزایش و روحیه انقلابی را گسترش داد.

 

امام جمعه شهرکرد به بیعت تاریخی بختیاری ها با امام راحل در 20 بهمن ماه سال 57 اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت نشان داد که حکم خدا همه مسائل قومیتی را کنار می زند و این بصیرت و هوشیاری بختیاری ها و وفاداری آنان به انقلاب را ثابت کرد.

 

کد خبر 1023847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha