تحریم ها را باید با روحیه انقلابی و جهادی خنثی کرد

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: در حوزه نظامی طعم شیرین اقتدار را چشیده ایم و باید با روحیه انقلابی و جهادی طرح خنثی سازی تحریم ها را در حوزه اقتصادی اجرا کنیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۷ بهمن حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر، گفت:  به لطف خداوند روز به روز به عظمت و شکوه این ملت افزوده می شود اما دشمنان می خواهند با سیاه نمایی و تصویر سازی غلط اقتدار، شکوه و عظمت این نظام مقدس را خدشه دار کنند.



امام جمعه قلعه گنج خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند پیام ملت جمهوری اسلامی ایران است که شما این آرزو را به گور خواهید برد و این عزت و اقتداری که ما با طعم شیرین استقلال چشیده ایم، تا آخرین قطره خون از آن دفاع می کنیم.


وی اضافه کرد: اگر چه دشمنان با کلیه امکانات خود به میدان آمده اند اما ملت سرافراز ایران همواره با ایمان راسخ، ولایت مداری، و پیروی از ولی فقیه، دشمنان به حیرت وا داشته اند، دشمنان می خواهند حرکت رو به جلو این نظام را سد کنند اما قطعا نمی توانند در مسیر حرکت پر شتاب جمهوری اسلامی خللی وارد کنند.


حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: ملت ایران فراموش نمی کند که دوران رژیم فاسد پهلوی چه دوران تیر و تاری بوده و خیانت های پهلوی که در حکومت منحوس پهلوی شکل گرفته بود با توجه به وابستگی به غرب هویت این مردم را زیر سوال برده بود.


خطیب جمعه قلعه گنج یادآور شد: ملکه پهلوی در خاطرات خود می گوید؛ به رضا شاه گفتم چرا این اجنبی ها را از خاک ایران اخراج نمی کنید؟ شاه در پاسخ گفت؛ چه فایده ! من که اختیاری ندارم اما امروز به برکت خون شهدا، رهبری داعیانه امام و رهبری استقلال شکوفایی را  به دست آورده ایم.


وی اظهار کرد: در دوران پهلوی اختیار استفاده از سلاحی که چندین برابر قیمت آن از کشورهای استعمارگر می خریدند را نداشتند و خود آنها به این مسئله اقرار کرده بودند که استعمارگران هیچ اجازه ای از ما نمی گیرند و مهمات و هواپیماها را می برند و در جنگ ویتنام از آن ها استفاده می‌کنند اما امروز فرماندهان و سربازان منتظر اشاره رهبری هستند و به دشمن اجازه نمی دهند که  نیم نگاهی به خاک کشور داشته باشد.


حجت الاسلام نجنو با اشاره به دستاوردهای مقتدرانه چهل و دو ساله این نظام، تاکید کرد: در حوزه نظامی طعم شیرین اقتدار را چشیده ایم و باید با روحیه انقلابی و جهادی طرح خنثی سازی تحریم ها را در حوزه اقتصاد اجرا کنیم.

 
امام جمعه قلعه گنج به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: چند موضوع باید مد نظر مسئولین قرار گیرد، اول این که باید از مسئولین یک صدای واحد و شنیده شود، دوم مسئولین حالت ضعف از خودشان نشان ندهند و سوم بیدار باشند و بدانند که برجام تاکنون هیچ خاصیتی نداشته است و با رفع تحریم ها برجام قابل تداوم است و تا هنگامی که تحریم ها برداشته نشده نباید از برجام صحبت کرد.

کد خبر 1023850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha