22 بهمن یادآور خاطراتی شیرین در ذائقه ملت ایران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 22 بهمن یادآور خاطراتی شیرین است که شیرینی آن در ذائقه ملت ایران همواره می ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در جلسه ستاد دهه فجر که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی سرآعاز انقلاب های امروز دنیاست که ملت های مظلوم را به ایستادگی در برابر ظلم و ستم رهنمون کرده است.

 

وی با بیان اینکه امروز در دنیا فریاد ظلم ستیزی برخواسته است، ابراز امیدواری کرد: روزی با تلاش ملت های مظلوم شاهد دنیای سراسر صلح و یکپارچه باشیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه های دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته از 12 بهمن و با ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز و تا 22 بهمن و راهپیمایی با شکوه ملت همیشه در صحنه استان مرکزی پایان می یابد.

 

حجت السلام هاشمی در ادامه به اطلاع رسانی کمیته های 22 گانه ستاد دهه فجر استان مرکزی برای حضور گسترده جامعه هدف خود تاکید کرد و گفت: در شب 12 بهمن که متقارن با شهادت امام حسن عسگری (ع) است، مراسمی با سخنرانان مجرب در مساجد برگزار شود.

 

وی گلباران گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و کارخانه ها، آذین بندی معبر و اماکن عمومی به ویژه در مسیر راهپیمایی و کوچه سپهداری تا حوزه علمیه امام خمینی (ره)، حضور اقشار جامعه به ویژه جوانان در مراسم منزل امام خمینی (ره) در خمین و حوزه علمیه امام خمینی (ره) در اراک، استقرار ایستگاه های صلواتی در اماکن عمومی و توزیع بسته های فرهنگی، پخش سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی توسط کمیته ها و در روز 22 بهمن پایان بخش برنامه های دهه فجر سال جاری است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان بابیان این که راهپیمایی 22 بهمن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 50 نقطه استان مرکزی برگزار می شود، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در اراک با تجمع درمیدان شهدا آغاز و با عبور از خیابان های محسنی و ادبجو در مصلی بیت المقدس اراک پایان خواهد یافت.

 

پایان پیام/

کد خبر 102386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha