تحریف همه جانبه انقلاب در دستور کار استکبار است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت شناخت تحریف های متعدد نسبت به انقلاب گفت: تحریف همه جانبه انقلاب در دستور کار استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ‌البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی خطبه سیاسی عبادی نماز جمعه ۱۷ بهمن با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: تحریف اندیشه سیاسی امام(ره) از جمله اهداف دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: تحریف های متعددی نسبت به انقلاب از طرف استکبار اتفاق افتاده است و آنان به صورت همه جانبه آن را در دستور کار قرار داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی تربیت یافته مکتب ثقلین است بیان کرد: امام(ره) هرگز روحیه تعاملی نداشتند و طلبکارانه با استکبار روبه رو می شدند؛ امروزه تحریف اندیشه های امام از جمله تحریف های ضداستکبار علیه انقلاب است.

 

وی اظهار کرد: حضرت امام(ره) با افرادی که با انقلاب زاویه پیدا کرده بودند همانند باند سید مهدی هاشمی، مجاهدین خلق، جبهه ملی و ...به گونه ای مشخص ‌رفتار می کردند.

 

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد کسانی که با مبانی انقلاب و فکر امام فاصله دارند مسئولیت داشته باشند عنوان کرد: راه برون رفت از مشکلات روی کارآمدن جوانان حزب اللهی است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان کرد: انقلاب روح و فکر مردم را متوجه سعادت بزرگ تری کرد روحیه مادی گری و شکم چرانی را از آنان دور کرد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: انقلاب در افراد تحول و دگرگونی ایجاد کرد و استکبار جهانی بداند که هرگز کرنش مردم ایران را در مقابل خود نخواهند دید.

 

 

کد خبر 1023867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha