اجرای ۲۲۰ عنوان برنامه توسط کتابخانه های خراسان جنوبی طی دهه مبارک فجر

وفایی با بیان اینکه ۲۲۸ عنوان برنامه توسط کتابخانه های خراسان جنوبی طی دهه مبارک فجر اجرا می شود، گفت: طی این دهه چهار باب کتابخانه در شهرستان های خوسف، زیرکوه و قاین و فردوس افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

«کاظم وفایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی دهه مبارک فجر کتابخانه های استان در نظر دارند تا کتاب ها و بروشورهایی با موضوع سردار سلیمانی در فضای مجازی پخش کنند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات کتابخوانی با موضوع انقلاب و سردار سلیمانی در فضای مجازی برگزار می شود، افزود: هفت کتابخانه در استان میزبان برگزاری این مسابقه به صورت مجازی در 19 بهمن ماه خواهند بود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع سردار دل های طی دهه مبارک فجر گفت: این مسابقه با همکاری 9 کتابخانه فعال در استان طی 18 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وفایی بیان کرد: کارگاه های ویژه قصه گویی برای کودکان ونوجوانان از 19 تا 22 بهمن ماه با همکاری با همکاری 6 کتابخانه در استان فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز خواهند کرد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به افتتاح و کلنگ زنی چهار باب کتابخانه در خراسان جنوبی طی دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: این کتابخانه های در شهرستان های خوسف، زیرکوه و قاین و فردوس افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

وی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر 228 عنوان برنامه در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: نقد و رونمایی کتاب با موضوع زنان وانقلاب، اجرای نمایش نامه خوانی ویژه نوجوانان، نمایش عروسکی، مشاوره کتاب ویژه کودکان و والدین از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است که به صورت مجازی برگزار می شوند.

 

وفایی در پایان عنوان کرد: طی دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی توسط کتابخانه ها با همکاری روحانیون در روستاهای خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1023944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha