امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) یانچشمه تجلیل شد

بهارلویی گفت: امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه با حضور امام جمعه شهرستان بن و همکاری هیئت امنای مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری مهرپویان در قالب سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حجت الاسلام صفری امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه با حضور امام جمعه شهرستان بن و همکاری هیئت امنای مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری مهرپویان در قالب سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: طرح سه شنبه های تکریم به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و با محوریت مسجد اجرایی شده است.

 

وی ابراز کرد: امام جماعت امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه یکی از مروجین ترویج فرهنگ نماز در محله است که با اخلاق خوب و نیکی که دارد باعث جذب نسل جوان به مسجد شده است.

 

بهارلویی گفت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از جمله اهداف این طرح است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با اشاره به گروه هدف طرح ملی سه شنبه های تکریم افزود: خانواده‌های معزز شهدا و ایثار گران، خیرین محل، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز ، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولان تأثیرگذار و مسجدمحور از جمله گروه‌های هدف این طرح هستند.

 

کد خبر 1024011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha