فعالان کانون فرهنگی هنری بینات مزار شهدا را غبارروبی کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بینات همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

«طاهره باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان برادر کانون فرهنگی هنری بینات همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات تصریح کرد: تعداد محدودی از برادران عضو کانون به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در مزار شهدا به ویژه شهدای گمنام شهرستان پارس آباد با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

 

وی اعلام داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این کانون است.

 

باقری یادآور شد: ویژه برنامه متعددی فرهنگی و تبلیغی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات افزود: مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» و ثبت فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، همدلی و هنری این کانون در سامانه بچه های مسجد از دیگر برنامه های این کانون همزمان با ایام الله دهه فجر است.

 

باقری عنوان کرد: با مشارکت خود در این طرح تلاش خواهیم کرد رتبه های برتر کانون های مساجد کشور را کسب کنیم.

 

کد خبر 1024151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha