۱۹ طرح آموزشی و ورزشی در آستارا به بهره برداری رسید

در هفتمین روز از دهه فجر، ۱۹ طرح آموزشی و ورزشی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال در بندر آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در هفتمین از روز از دهه فجر امروز(شنبه، ۱۸ بهمن) ۱۹ طرح آموزشی و ورزشی با حضور معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، فرماندار، معاونین فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان محلی در مدرسه فارابی و میرزاکوچک خان روستای تله خان بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

استانداردسازی ۱۶ واحد آموزشی، زمین چمن مصنوعی مدرسه فارابی و مدارس ۲ کلاسه میرزا کوچک خان روستای تله خان و روستای شیری حیاطی از جمله طرح های آموزشی و ورزشی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

 

در مجموع برای بهره برداری از این ۱۹ طرح آموزشی و ورزشی اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان هزینه شده و بنیاد برکت نیز در احداث مدرسه ها مشارکت داشته است.

 

*دستاوردهای کشور با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست

«سید سجاد موسوی» طی سخنان کوتاهی در آیین بهره برداری از این طرح ها با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف رسیده ایم.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: موفقیت های کشور در تمامی عرصه ها نتیجه پایبندی و عمل به آرمان های متعالی نظام و انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  ۶۵ واحد آموزشی در شهرستان آستارا مقام سازی، نوسازی و تجهیز شده است، تصریح کرد: همچنین ۵ پروژه ورزشی شامل زمین چمن، سالن ورزشی و خانه تنیس در واحدهای آموزشی احداث شده است.

 

موسوی با بیان اینکه ۱۰ نماز خانه نیز در سطح مدارس بندر آستارا پس از پیروزی انقلاب احداث شده است، گفت: استانداردسازی ۳۰ واحد آموزشی نیز نمونه دیگری از دستاوردهای انقلاب در بخش آموزشی در شهرستان آستارا بوده است.

کد خبر 1024187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha