افزیش ۲۵درصدی بستری های ناشی از کرونا در استان لرستان

خادمی با تاکید بر ضرورت ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل بیماری کرونا، گفت: بستری های کرونا نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(18 بهمن) در حاشیه پنجاه و ششمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، بستری های کرونا در استان لرستان نسبت به هفته گذشته رشد افزایشی داشته است.

 

استاندار لرستان افزود: گزارشات ارائه شده در ستاد ملی مقابله با کرونا نشان از توقف روند نزولی بیماری در برخی استان های کشور و لرستان دارد .

 

خادمی بیان کرد: ۲۰تا ۲۵ درصد بستری های ناشی از کرونا نسبت به هفته قبل در استان لرستان افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به مهم بودن تعداد بستری ها، افزود: آغاز موج جدید کرونا اینگونه است که ابتدا بیماران سرپایی افزایش می یابد، سپس بستری ها و پس از آن آمار فوتی ها بالا خواهد رفت که باید از این اتفاق جلوگیری کرد.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع بالا بردن مراقبت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان هایی که روند نزولی آنها متوقف شده برای پیشگیری از وقوع موج بعدی مورد تأکید قرار گرفت.

 

خادمی با تاکید بر ضرورت ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: در صورت کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، امکان شیوع موج بعدی کرونا به خصوص در ایام نوروز خواهیم بود، پس ضرورت دارد به سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در اوایل بهمن ماه بازگردیم تا در آینده دچار مشکل نشویم .

کد خبر 1024189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha