جشنواره فرهنگی هنری کودکان انقلاب برگزار می شود

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با همکاری موسسه طارق و کانون احباب فرهنگی، هنری کودکان را همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با همکاری موسسه طارق و کانون احباب  فرهنگی، هنری کودکان را همزمان با دهه فجر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که جشنواره ویژه گروه سنی زیر ۱۵ سال است، خاطرنشان کرد: قرار است به ۲۴ برگزیده جشنواره هدیه نقدی اهدا شود.

وی افزود: شرکت کنندگان باید یک از سرودهای «ای ایران ای مرز پرگهر»، «بیست و دوی بهمن بیست و دوی بهمن»، «بوی گل سوسن و یاسمن آید» و یا «ایران ایران ایران رگبار مسلسل ها» را خوانده و پس از ضبط به آیدی های KanoonAhbab و Tarannome_Asemani از طریق شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

شعبانی افزود: آثار بصورت کلیپ تصویری و از طریق موبایل ضبط شود. حداقل زمان کلیپ یک دقیقه و حداکثر دو دقیقه باشد و فیلم بصورت افقی ضبط شود.

وی با بیان این‌که دختران نیز می توانند پرچم ایران را به صورت نقاشی، کاردستی، پوستر و عکس ارسال کنند، گفت:‌ در بخش نقاشی و کاردستی عکس اثر فرستاد شود ولی در بخش عکس و پوستر هر شرکت کننده مجاز به ارسال ۳ اثر می باشد.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که مهلت ارسال تا ۲۴ بهمن است، یادآور شد: نحوه ارسال آثار از طریق اپلیکیشن واتس اپ به شماره ۰۹۱۴۶۶۶۷۹۷۲ نیز تعریف شده است.

کد خبر 1024214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha