برگزاری جشن فاطمی در کانون امام حسین تبریز

به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز، مراسم جشن فاطمی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) به همراه تجلیل از مادران شهدا برگزار شد.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری جشن به مناسبت این میلاد همراه با تجلیل از مادران گرانقدر شهدا خبر داد و اظهار داشت: سخنران اين مراسم «حجت الاسلام نظری» بود که در سخنانی به كرامات و ويژگی های اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن معنوی با حضور اقشار و گروه های مختلف مردم منطقه به همت اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» اجرا شد، گفت: مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار (ع) و ام ابیها، توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنریامام حسین با بیان این که مادران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری بوده و خواهند بود؛ خاطرنشان کرد: در این مراسم تقدیر ویژه به مناسبت تکریم مقام مادر و روز زن از خانواده شهدا و مادران عزیز به عمل آمد.

کد خبر 1023407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha