نیروهای مستعد شهرستانی شناسایی شوند

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیروهای مستعد در شهرستان‌های دورافتاده باید شناسایی شوند و امکان آموزش این افراد فراهم شوند. تا نیروهای جوان فرهنگ و هنر تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی اصغر کاراندیش» امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در ابتدا باید یادی کنیم از مرحوم دکتر محمدپور به عنوان یکی از مدیران دلسوز، موفق و تلاشگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. همچنین از دکتر پیروزمنش به خاطر زحمات چندماهه در سرپرستی این اداره کل ممنونیم

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جناب آقای ناظمی از مدیران با سابقه در عرصه فرهنگ و هنر است و اشراف بسیار خوبی به حوزه فرهنگ و هنر دارند. امیدواریم ایشان بتوانند وظایف خود را در راستای بومی‌سازی سیاست‌های مختلف به خوبی انجام دهند.

وی افزود: از مسائل مهم حوزه مدیریت فرهنگی بحث حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و ایجاد زمینه‌های مساعد برای فعالیت در بخش غیردولتی است. بهتر است امکانات و زمینه‌ها در این حوزه محیا شود.

کاراندیش در پایان تاکید کرد: نیروهای مستعد در شهرستان‌های دورافتاده باید شناسایی شوند و امکان آموزش این افراد فراهم شوند. تا نیروهای جوان فرهنگ و هنر تربیت شوند.

کد خبر 1023252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha