توسعه خدمات الکترونیکی لازمه جلب رضایتمندی مردم است

آل هاشم گفت: سازمان ثبت اسناد با ارائه خدمات الکترونیک، مجازی و بدون نیاز به مراجعه متقاضیان باعث ارتقاء سلامت اداری و افزایش رضایتمندی مراجعان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک استان بر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک این سازمان و تسهیل در امور خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان ثبت اسناد به عنوان یکی از قدیمی ترین دستگاه‌های حاکمیتی است که با توجه به تنوع فرآیندهای اجرایی، وظایف و ماموریت‌های گسترده ای دارد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سازمان ثبت اسناد با ارائه خدمات الکترونیک، مجازی و بدون نیاز به مراجعه متقاضیان باعث ارتقاء سلامت اداری و افزایش رضایتمندی مراجعان می شود.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد باید با دیگر دستگاه های اجرایی همکاری های خود را توسعه دهد، اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌هایی مثل اوقاف و جهاد کشاورزی، جنگل داری و آبخیزداری، تمامی اراضی ثبت و تثبیت و از زمین خواری و تغییر کاربری‌های غیر قانونی و فروش‌های غیر مجاز جلوگیری میشود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به سبقه تاریخی و تصویب قوانین اولیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تثبیت مالکیت را زمینه ارتقاء امنیت دانست.

همچنین در ابتدای این دیدار افخم، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک استان با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری اصلی ترین رویکرد این نهاد برای بهبود عملکرد و افزایش میزان رضایت مندی مردم است.

کد خبر 1022495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha