کدام سینماهای تبریز میزبان جشنواره فیلم فجر هستند؟

سی و نهمین جشنواره استانی فیلم فجر در سه سینمای برگزیده شهر تبریز میزبان عموم علاقه مندان به هنر هفتم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی پیروزمنش» امروز در نشست هماهنگی جشنواره استانی فیلم فجر با اشاره به نقش هنر – صنعت سینما در الگوسازی رفتاری در جامعه اظهار داشت: سینما با توجه به جایگاه خاص در عصر حاضر و ویژگی‌هایی که دارد در انتقال پیام به مخاطبان نقش مهمی ایفا می‌کند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: فراهم نمودن امکان تماشای فیلم‌های جشنوارهٔ فجر که غالبا آثاری فاخر و در خور تامل و توجه هستند، برای فعالان سینما و علاقمندان این حوزه فرصت مغتنمی است که خوشبختانه چندین سال است که در استانها نیز اتفاق می‌افتد.

بنابر این گزارش، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان، فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با تهران ، در تبریز نیز اکران خواهد شد.

برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است. از 15 بهمن ماه جاری فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز به نمایش در خواهد آمد و این اکران تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین 16 فیلم در طول مدت یاد شده اکران خواهد شد که هر فیلم حداکثر در  سه سئانس و در سالن پردیس سینمایی ستاره‌باران، پردیس سینمایی لاله پارک و پردیس سینمایی قدس به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره بین المللی فیلم فجر از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود جشنواره امسال تحت تاثیر همه‌گیری کرونا تجربه‌ای جدید خواهد بود.

کد خبر 1022464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha