اصناف و بازاریان فارس با روحیه انقلابی و کار جهادی همواره در خط مقدم حضور دارند

سردار بوعلی گفت: استان فارس در حوزه اصناف و بازاریان، ظرفیت های مطلوبی دارد و اصناف استان با روحیه انقلابی و کار جهادی همواره در خط مقدم حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 18 بهمن) در آئین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی اتاق اصناف مرکز فارس گفت:  توجه به مسائل و موازین دین اسلام برای کار در بازار اهمیت فراوانی دار.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: یکی از مولفه های موثر در برکت کسب و کارها مردم داری است و موجب رضای خدا و افزوده شدن برکت می شود.

وی اضافه کرد: اصناف و بازاریان نقش مهمی در مبارزه با رژیم طاغوت شاهنشاهی ایفا کرده اند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند.

سردار بوعلی تصریح کرد: استان فارس در حوزه اصناف و بازاریان، ظرفیت های مطلوبی دارد و اصناف استان با روحیه انقلابی و کار جهادی همواره در خط مقدم حضور دارند.

وی با تاکید بر تلاش رسانه های معاند خارجی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: این رسانه ها همواره در تلاش هستند تا دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند اما امروز ما بر خلاف تلاش آنها در مقابله با کرونا موفق تر از کشورهای غربی عمل کرده ایم.

سردار بوعلی با اشاره به طرح «نذر رهایی» در فارس گفت: ۱۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح «نذر رهایی» و انجام کمک های مومنانه با یک هزار میلیارد تومان هزینه تا کون انجام شده و در مرحله بعدی این طرح، یکصد زندانی جرائم غیر عمد دیگر به زودی آزاد خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تبریک 22 بهمن گفت: ۲۲ بهمن نماد مبارزات انقلابی ما در برابر استکبار جهانی و رژیم طاغوت است و انقلاب ما مورد توجه ملت های منطقه و جهان است.

کد خبر 1024252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha