زرقان به ازای هر شهروند ۲۰ مترمربع فضای سبز دارد

فروزان با اشاره به اینکه در شهر زرقان تنها ۶۰ هکتار فضای سبز وجود دارد، گفت: در یک کلام می توان گفت سرانه فضای سبز شهری در زرقان به ازای هر نفر شهروند ۲۰ مترمربع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامحسین فروزان»، امروز (شنبه 18 بهمن) در مراسم افتتاحیه پروژه های دهه فجر شهرستان زرقان، با اشاره به اینکه 280 هکتار فضای سبز در این شهرستان وجود دارد، گفت: 220 هکتار از این میزان مربوط به پارک ملی «بمو» است.

شهردار زرقان با اشاره به اینکه در شهر زرقان تنها 60 هکتار فضای سبز وجود دارد، اظهار کرد: در یک کلام می توان گفت سرانه فضای سبز شهری در زرقان به ازای هر نفر شهروند 20 مترمربع است.

وی بااشاره به اینکه در طول فعالیت شهرداری زرقان در این دوره 30 پروژه شاخص عمرانی احداث شده و یا در دست احداث است، تاکید کرد: 18 مورد از این پروژه ها در دست احداث است.

فروزان از نصب 20 دوربین پلاک خوان شهری در بلوار «پاسداران» زرقان و سایر معابر شهری این شهرستان خبر داد و گفت: 12 مورد از این دوربین ها در بلوار «پاسداران» نصب شده چرا که در سال جاری تاکنون 250 سانحه در این بلوار روی داده است.

وی با اشاره به اینکه پنج مورد فوتی بر اثر تصادف رانندگی در این بلوار روی داد، اضافه کرد: 163 مورد هم تصادف منجر به جرح در بلوار اتفاق افتاده است که با نصب این دوربین ها سرعت به کمتر از 60 کیلومتر بر ساعت رسیده است و این خدمت در کاهش تخلفات رانندگی و افزایش سطح سلامت و امنیت شهروندان دارای اهمیت است.

کد خبر 1024267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha