ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی گیلان برگزار شد

ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی گیلان به صورت مجازی و با شرکت شاعران مطرح، نویسندگان، فعالان فرهنگی و فرهیختگان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در آستانه بزرگداشت چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز (شنبه 18 بهمن) ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی استان گیلان به شکل مجازی و با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تعدادی از شاعران و فرهیختگان استان برگزار شد.

 

ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی استان گیلان که قسمت‌های بسیار متنوعی هم داشت از طریق صفحه اسکای روم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد و پس از سخنرانی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان و دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، رضا نیکوکار شاعر و فعال فرهنگی استان گیلان غزلی را خواند و آن را به روح پرفتوح امام خمینی(ره) تقدیم کرد.

 

بزرگداشت زنده یاد دکتر غلامرضا رحمدل و استاد بهمن صالحی از شعرا و فعالان حوزه ادبیات انقلاب گیلان و کشور نیز از دیگر بخش‌های متنوع این محفل ادبی بود و در ادامه کلیپی نیز از زندگینامه، آثار و اندیشه‌های استاد رحمدل پخش شد.

 

همچنین «علی داوودی» مدیر دفتر شعر حوزه هنری و از اعضای شورای ادبی محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز در ارتباطی زنده با این ویژه برنامه ضمن تقدیر از شاعران انقلابی گیلان اشعاری را هم از خود با مضمون شعر انقلاب خواندند.

 

لازم به ذکر است فایل صحبت‌های حمیدرضا شکارسری، شاعر و نویسنده برتر کشورمان و چند شعری از ایشان در این ویژه برنامه پخش شد.

 

تجلیل از حمیدرضا شکارسری، شاعر و نویسنده برتر کشور و رضا نیکوکار شاعر و فعال فرهنگی استان گیلان هم از بخش‌های پایانی ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی استان گیلان بود.

کد خبر 1024313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha