انقلاب اسلامی ایران تجربه ای بی نظیر بود

امام جمعه نجف اشرف به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که پیروی انقلاب اسلامی ایران یک تجربه بی نظیر بود و ما از وقوع این انقلاب خوشحالیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم ، سید صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران رویدادجهانی جدید و یک تجربه بی نظیر بود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به دلیل رهبری یک عالم دینی و به دلیل اینکه یک انقلاب مردمی و مبتنی بر اسلام، ارزش‌ ها و مفاهیم حسینی بود، پیروز شد.

 

امام جمعه نجف اشرف در ادامه خاطر نشان کرد: ما از وقوع انقلاب اسلامی ایران بسیار خوشحالیم، این پیروزی ما را قوی می کند.

 

وی با اشاره به الحشد الشعبی تاکید کرد: دشمنی با الحشد الشعبی به این دلیل است که این سازمان، نیرویی قدرتمند در دست مرجعیت، مردم و حکومت است.

 

سید قبانچی درباره پیروزی های اخیر الحشد الشعبی در نبرد با داعش گفت: ما به نبردهای قهرمانانه‌ الحشد الشعبی علیه داعش احساس افتخار می ‌کنیم و به شهدایی که به جوار امام حسین(ع) رفتند، تبریک می‌ گوییم.

 

وی افزود: کسانی که با الحشد الشعبی دشمنی دارند اعم از داعشی ها، بعثی ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای دشمن عراق از قدرت آنان می ترسند، زیرا این قدرت حافظ مردم عراق و ایجاد امنیت در این کشور شده است.

 

امام جمعه نجف اشرف در ادامه تاکید کرد: الحشد الشعبی نیرویی است که عراقی ‌ها به امام زمان (عج) تقدیم کرده‌ اند، ما آنان را تایید می کنیم، زیرا در راه خدا می‌ جنگند و از سرزنش‌ها بیم ندارند، آنها نماینده طبقه فقیر و مستضعف هستند و تنها در فکر دفاع از ساحت امیرالمومنین (ع) هستند.

کد خبر 1024437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha